Adwords i social media


google

Google Adwords – reklamy pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google, powyżej i obok wyników organicznych. Nawet mając (dzięki pozycjonowaniu) pierwsze pozycje w Google, nie będziemy wyżej niż reklamy Adwords.

Zaletą Google Adwords jest model rozliczenia – płacimy tylko za faktyczne kliknięcia użytkowników. Każda wydana złotówka rzekłada się na konkretnych użytkowników odwiedzających naszą stronę.

face

Obsługa Social media – Działania w mediach społecznościowych budują zaufanie do marki i pozwalają zaangażować potencjalnych klientów bardziej niż tradycyjna reklama.

Co zawiera się w ofercie:

  • prowadzenie fanpage na Facebooku
  • zwiększanie liczby fanów
  • codzienne wpisy angażujące „fanów” do interakcji z marką
  • podtrzymywanie dialogu z „fanami” odpowiadanie na komentarze i rozbudzanie dyskusji
  • organizowanie konkursów z nagrodami
  • (opcjonalnie) prowadzenie profili na platformach Google Plus i Twitter